Κυριακή 13 Απριλίου 2008

ΠΩΣ ΠΕΡΑΣΑ ΣΤΗΝ 5ΗΜΕΡΗ

Πριν από λίγες μέρες επέστρεψα από την 5ήμερη (δυστυχώς τελείωσε....αχ γιατί?????). Να λοιπόν πως πέρασα.... Δεν ξέρω αν κάποιοι από σας που αντιμετωπίζετε κάποιο είδος κινητικής αναπηρίας έχετε ταξιδέψει με αεροπλάνο εγώ όμως δεν είχα. Έτσι, θεωρώ σκόπιμο να ξεκινήσω την αφήγηση μου από το πως πραγματοποιήθηκε η μεταφορά μου στους χώρους του αεροδρομίου και του αεροσκάφους.
Όταν πηγαίνεις στο γκισέ για να κόψεις τα εισιτήρια, και τους λες ότι πρόκειται για αναπηρική θέση και εκείνοι το ανακοινώνουν με το μικρόφωνο στους συναδέλφους τους. Την ίδια στιγμή έρχεται κάποιος από το προσωπικό του αεροδρομίου (πολλοί ευγενικοί άνθρωποι όλοι τους) και σε αναλαμβάνει για όλους τους ελέγχους και τους διακανονισμούς μέχρι την είσοδο σου στο αεροσκάφος.
Για να φτάσεις όμως στο αεροπλάνο έρχεται εκείνος που σε έχει αναλάβει και σε πάει σε ένα ειδικό αναβατόριο που σε φτάνει μέχρι την πόρτα του αεροσκάφους
Υστέρα σε βγάζουν με προσοχή από το αναπηρικό σου αμαξίδιο και σε τοποθετούν σε μια καρέκλα που έχει πάρα πολύ πλάκα γατί μοιάζει σαν θρόνος (εγώ αισθάνθηκα σαν πριγκιπέσα) με την όποια σε μεταφέρουν μέχρι την θέση που πρέπει να καθίσεις στο αεροπλάνο
Τότε έγινε ένα πολύ αστείο περιστατικό Ο άνθρωπος που με ανέλαβε από το αεροδρόμιο της Αθήνας (γιατί δυστυχώς αλλάξαμε δυο αεροπλάνα από Ηράκλειο-Αθήνα και από Αθήνα-Θεσσαλονίκη πωπω κούραση!!!!!!!!!!!!) anyway, αυτός ο άνθρωπος λοιπόν γλύστραγε πάνω στα πατώματα του αεροδρομίου και ετσι προχωρούσε τόσο γρήγορα που οι γονείς μου αναγκάστηκαν να κάνουν αγώνα δρόμου για να τον προλάβουν!!!!!!!!!!!!!!!!!
Αυτά για τώρα, τα υπόλιπα στο επόμενο post

2 σχόλια:

sinodiporos είπε...

μαθητικες αναμνησεις σημαινει ρομαντισμος και εσωτερικη διαθεση ελεγε καποιος σοφος. ειπα κι εγω που χαθηκες τοσες μερες απο τις 11 του μηνος που ειχες παει στον οπτικο δεν ξανα αναρτησες κειμενο.

ΜΑΡΙΑΝΝΑ είπε...

μαρια μου με αυτα που ειπες για το αεροδρομιο σκεφτομαι σοβαρα να κανω ενα ταξιδακι το καλοκαιρι αφου υπαρχουν τετοιες διευκολυνσεις στα ατομα με αναπηριες
περιμενουμε το επομενο ποστ