Σάββατο 12 Απριλίου 2008

ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΣΤΟΝ ΟΠΤΙΚΟ

Όπως είχα αναφέρει στο προηγούμενο post θέλω να βάλω φακούς επαφής Έτσι υστέρα από πολλές προσπάθειες κατάφερα να πείσω τους γονείς μου να με παν στον οπτικό για να τους δοκιμάσω Και τι έγινε εκεί?????? Δυστυχώς δεν κατάφερα να τους βάλω όμως αυτό δεν συνέβη μονό εξαιτίας του αντανακλαστικού που προανέφερα παραπάνω άλλα και εξαιτίας μου. Και λέω εξαιτίας μου επειδή πήγα εκεί ενώ ήξερα ότι θα πήγε και μια φίλη μου την ίδια ώρα για τον ίδιο ακριβώς λόγο Έτσι όταν πήγαμε μέσα ο πατέρας μου με έβαλε σε μια καρέκλα που δεν στηριζόμουν και πολύ καλά (όσοι έχουν κινητική αναπηρία ξέρουν ποσό δύσκολο είναι ποσό μάλλον όταν προσπαθείς να ελέγξεις το αντανακλαστικό σου) εκτός όμως από αυτά ο πατέρας έβλεπε την κοπέλα που προσπαθούσε να βάλει τους φακούς της με αποτέλεσμα να του έρθουν λιποθυμικές τάσεις Πείτε μου ήταν δυνατό να βάλω φακούς με αυτήν την κατάσταση????????????????????

2 σχόλια:

sinodiporos είπε...

ΦΟΡΑΩ ΚΙ ΕΓΩ ΦΑΚΟΥΣ ΕΠΑΦΗΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΚΑΙΡΟ ΕΙΧΑ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ. ΘΕΛΕΙ ΥΠΟΜΟΝΗ ΑΛΛΑ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΦΟΡΑ ΝΑ ΠΑΣ ΜΟΝΗ ΣΟΥ. ΠΑΝΤΑ Η ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΩΝ ΓΟΝΙΩΝ ΣΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΔΕΝ ΛΕΕΙ.....ΚΟΥΡΑΓΙΟ. ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΜΑ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΧΑΡΑ.

Ανώνυμος είπε...

Οι γονείς έχουν το ελάττωμα να αγχώνονται! Πρέπει όχι μόνο να μήν επιρρεάζεσαι απο το άγχος τους αλλά να τους αποδεικνύεις ε σ ύ κάθε φορά οτι όλα είναι υπο έλεγχο, δυστυχώς. Στο λέω εκ πείρας. Φιλάκια