Σάββατο 12 Απριλίου 2008

ΠΡΩΣΠΑΘΩΝΤΑΣ ΝΑ ΞΕΠΕΡΑΣΩ ΤΑ ΑΝΤΑΝΑΚΛΑΣΤΙΚΑ ΜΟΥ


Φέτος είναι η τελευταία μου χρονιά στο σχολείο και θα πάμε 5ήμερη!!!!!!!!!wow!!!!!!!!!!!
Αφού πέρασα κάποιες δυσκολίες μέχρι να καταφέρω να πάω που ίσως αναφέρω σε ένα άλλο
post,είναι όλα κανονισμένα και σε λίγες θα πατάξουμε για Θεσσαλονίκη.
Και έτσι έχω αρχίσει να ετοιμάζομαι...
Επειδή εκτός των άλλων έχω και μυωπία πήγα στον οφθαλμίατρο για να αλλάξω γυαλιά
(στην πραγματικότητα ήθελα να βάλω φακούς επαφής).
όταν το είπα έγινε .... ΧΑΜΟΣ και όλα αυτά γιατί???
Επειδή έχω ένα έντονο αντανακλαστικό στα μάτια.
Το ξέρω ότι είναι επικίνδυνο το μονό ζητάω είναι μια δοκιμή για να δω αν μπορώ
να τους βάλω. Είναι τόσο παράλογο ???

1 σχόλιο:

roses είπε...

Blogger Ο/Η ΜΑΡΙΑΝΝΑ είπε...

Μαρια μου γνωριζομαστε ολη την ζωη μας και παντα μιλαμε ειλικρινα μεταξυ μας χωρις να παρεξηγουμε η μια την αλλη. Και βεβαια δεν ειναι παραλογο να θελουμε να δοκιμασουμε νεα πραγματα. Αυτο μας δινει δυναμη να αγονιζομαστε να παμε ενα επιπεδο παραπανω. Πρεπει ομως να εχουμε την επιγνωση ποια πραγματα μπορουμε να ελεξουμε εμεις και ποια οχι. Εχουμε και οι δυο ευασθητα αντανακλαστικα. και δυστηχως τα αντανακλαστικα δεν τα ελεγχουμε μαρακι μου. Με φανταζεσαι εμενα να οδηγω? με το πρωτο κορναρισμα θα προκαλεσω καραμπολα.αν ποτε το επιχειρησω θα το καταλαβεις αμεσως απο τις σηρηνες των ασθενοφορων...
τωρα εσυ κατσε και σκεψου (εσυ μονη σου, περα απο το τι λενε γιατροι, γονεις, φιλοι κτλ) θα μπορεσεις οταν βαζεις και βγαζεις τους φακους να μεινεις εντελως ακινητη. αυτο σκεψου και αποφασισε...
υσ. εχω δει κατι τελεια πολυ κουτουργιε και σεξι γυαλια

30 Μάρτιος 2008 11:45 πμ